112 Nieuws

Auto belandt in sloot na eenzijdig ongeval

Weesp - 26 mei 2025 21:29 | AS Media

WEESP - Maandagavond 26 mei rond 20.40 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Rijnkade in Weesp. Bij het incident is een auto uit de bocht gevlogen en in een sloot beland. De bestuurder is door ambulancemedewerkers nagekeken maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Een berger heeft de auto uit de sloot gehaald. Het betreft een eenzijdig ongeval.

Alle foto's

Meer 112 nieuws uit Weesp en omgeving