Melding Kaag en Braassem, N445 hectometerpaal: 3,5

Locatie op kaart van de 112 melding: Brandweer Met Grote Spoed Naar Kaag en Braassem, N445 hectometerpaal: 3,5 op 23 juli 2022 01:12

Melding

BDH-04 Voertuig Te Water 164110 124310 164152 169192 162034 164272 164280

Tijdstip

23 juli 2022 1:12:16

Originele Melding

P 1 BDH-04 Voertuig te water N445 3,5 Oud Ade 164110 124310 164152 169192 162034 164272 164280

Adres

Kaag en Braassem, N445 hectometerpaal: 3,5

Plaats

Kaag en Braassem

Veiligheidsregio

Hollands Midden

Hulpdienst

Brandweer

Prioriteit

Met Grote Spoed

Opgeroepen

  • Brandweer - Infocode WO 354 - (106315)
  • Brandweer - Springbemanning Beroeps Nieuw Vennep TS 347/WO 354 - Nieuw-Vennep - (108411)
  • Brandweer - Nieuw Vennep - Lichtkrant Beroeps - Nieuw-Vennep - (108481)
  • Brandweer - Lichtkrant/Monitorcode RAC - (108999)
  • Brandweer - Officier van Dienst E.O. - Leiden - (1503013)
  • Brandweer - Noord Duikers - Leiden - (1503260)
  • Brandweer - Noord Tankautosptuit - Leiden - (1503261)
  • Brandweer - Noord Autoladder - Leiden - (1503262)
  • Brandweer - Noord Kazernealarm - Leiden - (1503279)
  • Brandweer - Zuid Autoladder - Leiden - (1503282)
  • Brandweer - Zuid Kazernealarm - Leiden - (1503289)
  • Brandweer - Alkemade-Rijpwetering - Korpsalarm - (1503731)
  • Brandweer - Monitorcode - (1503900)
  • Brandweer - Infocode ---> Kennemerland - Leiden - (1503903)
  • Brandweer - Monitorcode Officieren - (1504105)
  • Brandweer - (2029568)

Voertuigen

  • 16-4110 - Waterongevallenvoertuig (WO) - Leiden en Omstreken, Leiden-Noord
  • 12-4310 - Waterongevallen wagen (WO) - Zuid, Nieuw-Vennep
  • 16-4152 - Autoladder (AL) - Leiden en Omstreken, Leiden-Noord
  • 16-9192 - Dienstauto - Officier van Dienst (DA-OVD) - Regionaal, Regionaal
  • 16-2034 - Tankautospuit (TS) - Nieuwkoop-Kaag en Braassem, Rijpwetering
  • 16-4272 - Hulpverleningshaakarmbak (HVH) - Leiden en Omstreken, Leiden-Zuid
  • 16-4280 - Haakarmvoertuig met kraan (HA-KR) - Leiden en Omstreken, Leiden-Zuid

Gerelateerde Meldingen

comments powered by Disqus