112 Nieuws

Meubilair in brand bij laad- en losruimte

Amersfoort - 19 mei 2026 6:38 | AS Media

AMERSFOORT - Dinsdagmorgen 19 mei tegen 02.25 uur bij de laad- en losruimte van de Hoogvliet aan de Neptunusplein in Amersfoort heeft een meubilair in brand gestaan.

De brandweer kwam snel in actie en bluste het vuur. De meubilair stond bij de laad- en losruimte van de supermarkt. Door het snelle ingrijpen kon worden voorkomen dat het vuur zich verder verspreidde.

Het is nog niet duidelijk hoe de meubilair in brand is geraakt. Voor zover bekend raakte niemand gewond.

Alle foto's

Meer 112 nieuws uit Amersfoort en omgeving