112 Nieuws

Wielrenners gewond na aanrijding met auto

Heeswijk-Dinther - 8 mei 2026 19:10 | AS Media

HEESWIJK-DINTHER - In de avond van vrijdag 8 mei even voor 18.35 uur is een ongeval ontstaan aan de Rotonde Laverdonk in Heeswijk-Dinther. Twee wielrenners zijn door een auto geschept en raakten daarbij gewond. Beide slachtoffers zijn per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. De wielrenners bevonden zich op een verkeerde weg, wat bijdraagt aan de omstandigheden van het voorval. Hulpdiensten kwamen snel ter plaatse om de situatie onder controle te krijgen en de nodige zorg te bieden aan de gewonden.

Alle foto's

Meer 112 nieuws uit Heeswijk-Dinther en omgeving