112 Nieuws

Autobanden in berm in brand gestoken

Groningen - 17 april 2026 21:00 | AS Media

GRONINGEN - In de late avond van vrijdag 17 april rond 20.25 uur vond een buitenbrand plaats aan de Driebondsweg in Groningen.

Een aantal autobanden waren in een berm in brand gestoken. De daders zijn er vervolgens vandoor gegaan. De brandweer werd met een tankautospuit ingezet om de brand te doven.

Alle foto's

Meer 112 nieuws uit Groningen en omgeving