112 Nieuws

Bewoners ontkomen aan brand

Weesp - 30 juni 2025 15:08 | AS Media

WEESP - Op de middag van maandag 30 juni kort voor 14.30 uur ontstond er een brand in een flatwoning aan de Keulsevaartstraat in Weesp.

De brand brak uit op de derde etage van de flat. De bewoners konden op tijd de woning verlaten, waardoor niemand gewond raakte. Bij de melding werd de brandweer ingezet met twee tankautospuiten, een ladderwagen, een dienstauto en een voertuig voor adembescherming.

Nog geen tien minuten later werd de brand opgeschaald naar middelbrand, wat duidt op de ernst van de situatie.

Alle foto's

Meer 112 nieuws uit Weesp en omgeving